Реклама інтернет-магазину або як розкрутити інтернет-магазин

0
Реклама інтернет-магазину або як розкрутити інтернет-магазин

Як же залучити клієнтів в ваш інтернет-магазин, звідки їх взяти і як розкрутити інтернет магазин? У цій статті ми розглянемо кілька вірних способів, які працювали, працюють і будуть працювати. Ці способи призводять клієнтів мені, іншим інтернет-магазинах і приводитимуть вам. Тож почнемо!

Дошки оголошень

Про це я неодноразово писав, що на дошках безкоштовних оголошень типу Авіто можна здійснювати частку продажів і сам я так роблю донині. Для цього просто розміщуєте оголошення про свої товари і все. Намагайтеся складати оголошення від людей для людей, тобто без всяких хитромудрих слів, а краще, якщо це буде оголошення від першої особи, наприклад «Продам новий …». На дошках оголошень психологія людей працює таким чином, що там можна купити дуже дешево у інших людей, з цього там шукають різні товари.

На Авіто, наприклад, можна купувати платні оголошення, тобто ваше оголошення буде закріплено вгорі і підніматися в пошуку раз в певний термін. Коштує це копійки, а ефект відмінний.

Контекстна реклама

Контекстна реклама Яндекс Директ або Гугл Adwords теж допоможе залучити клієнтів, причому більш зацікавлених у купівлі, тому що вона заточена під запити людей. Наприклад, людина вводить в пошуку Яндекса або Гугла «бізнес з нуля», то йому показуються зверху оголошення по створенню бізнесу. Тим самим ви можете налаштувати контекстну рекламу під свої запити і платити тільки за клієнтів, які шукають ваш товар.

Оплачується це задоволення за кожен клік по вашій об»яві. Ціни варіюються залежно від конкуренції у вашій ніші.

Намагайтеся використовувати цей інструмент залучення цільових кліків для реклами свого інтернет-магазину. Для настройки контекстної реклами якісно, ​​вам будуть потрібні дещо які знання, з цього краще звертатися за допомогою до фахівців, або пробувати самому на маленьких бюджетах, як це робив я. Я налаштовую рекламу зараз самостійно і вже маю достатній досвід.

Соціальні мережі

Цей спосіб залучення клієнтів я теж використовую активно. Він поділяється на 2 види: таргетована реклама та реклама в спільнотах. Для початку скажу, що вашому інтернет-магазину 100% потрібна буде група в ВК, в залежності від цільової аудиторії. Якщо група є і вона оформлена (викладені товари, описи і все інше), то можна переходити до рекламних інструментів.

Таргетована реклама — це реклама на основі інтересів, статевовікових критеріїв і так далі і показується вона під меню зліва. Наприклад ви можете налаштувати її таким чином: тільки для дівчат у віці від 18 до 25 років, які проживають в Киеві, які перебувають у шлюбі і люблять подорожі. Також до цього можете приплюсувати день народження. Ви можете показувати рекламу тільки тим, у кого день народження сьогодні або найближчим часом наприклад. Тим самим ви отримуєте кліки від клієнтів за певним портретом.

Реклама в спільнотах — це рекламні пости в стрічці тематичних паблік і груп. Наприклад ви продаєте жіночу нижню білизну, тоді вам буде вигідно розміщуватися в спільнотах жіночої тематики, тому що в них в основному тільки дівчата. Для цього звертайте увагу на тему спільноти і на його статистику.

Обидва рекламних інструменту працюють добре і використовуються мною.

Міські та тематичні форуми

При правильному підході дуже робочий інструмент. Мій інтернет-магазин працює тільки у Львові і я вважаю за краще модель міських магазинів, тому на мене хороший ефект справив міський форум і повідомлення в його тематичних розділах. На форумах спілкуються люди і на питання «Де купити …» можна дати посилання на свій магазин або просто заводити теми в тематичних розділах і там говорити про свій магазин. Чи працює це? Однозначно так, особисто для мене.

SEO просування

Це ціла наука, яку можна вивчати і вивчати, але ефект один з найкращих на мій погляд, тому що повністю пасивний.

Полягає суть даного інструменту в тому, щоб розкрутити свій сайт інтернет-магазину в Яндексі і Гуглі, щоб він виходив в ТОП 10 хоча б по ключових запитах. Наприклад, ви продаєте велосипеди і уявіть, що людина вводить в Яндексі «купити велосипед» і на першій сторінці з»являєтеся ви. Це ж круто! Тим самим людина з великою ймовірністю натисне на посилання, що веде на ваш сайт в результатах пошуку і ви отримаєте цільового клієнта.

Для того, щоб потрапити в ТОП потрібно оптимізувати і просувати ваш сайт, він повинен бути корисним і зручним для людей і виділятися серед інших.

В seo просування є один великий плюс — пасивність. Якщо ваш сайт в топі, то ви не платите за кліки, не купуєте пости, а до вас клієнти йдуть і йдуть. В просування потрібно звичайно спочатку вкластися, але не тільки фінансово, але і витратити багато часу, щоб писати хороші тексти, робити хороші фото і зручну навігацію по сайту. Для мене цей метод залучення клієнтів завжди буде в пріоритеті і з розрахунком на довгострокову перспективу.

Висновок

Є ще й інші способи отримання клієнтів в інтернет магазин або способи реклами інтернет-магазину, але все ж основні я перерахував вище і їх цілком достатньо, щоб ваш магазин продавав і отримував прибуток. У процесі роботи ви самі зможете відшукати ще багато способів і застосувати їх у своєму бізнесі. Найголовніше, що бізнес з нуля можна і потрібно пробувати і найголовніше — почати!

Дякую за увагу! Чекаю ваших запитань, доповнень або заперечень в коментарях;)

Автор: Олег Ковтало

Оцени новость

УжасноПлохоСреднеХорошоОтлично (1 оценок, средняя: 5,00 )
Загрузка...